D. U. K.
Dažniausiai užduodami klausimai
Žygio pasirinkimas
Kokio fizinio pasirengimo reikalauja žygis?
Esame paruošę savo žygių sunkumo vertinimo sistemą. Kiekvienas žygis yra įvertintas pagal fizinį sudėtingumą (ir/ar kitas aplinkybes, kurios gali turėti reikšmingos įtakos žygio sudėtingumui).
1/4: žygiai nėra sudėtingi. Šiuo metu tokių žygių neturime.
2/4: žygiai yra vidutinio sudėtingumo. Jei tai yra Jums pirmas žygis kalnuose – maloniai lauksime Jūsų žygį.
3/4: žygiai yra vidutinio-didesnio sudėtingumo, o taip pat yra aplinkybės (nemažas vertikalių metrų skaičius, sudėtingesnė maršruto danga, kuprinės svoris ir/ar kitos aplinkybės, kurios šį žygį daro sudėtingesniu nei 2 lygis. Šiuos žygius rekomenduojame tiems kas jau yra save išbandę nors kartą kalnų žygiuose (nebūtinai Pasaulio žygių).
4/4: žygiai yra sudėtingi. Šiuo metu tokių žygių neturime.
Keliauti planuoju viena. Ar priimate pavienius keliautojus?
Drąsiai registruokitės į Jums patikusį žygį. Nemaža dalis mūsų keliautojų prisijungia po vieną, o išvyksta iš žygių su būriu naujų draugų ir bičiulių.
Jei keliauju viena, ar man reikės mokėti daugiau?
Mokėti daugiau nereikės. Mūsų žygių metu keliautojai apgyvendinami dviviečiuose kambariuose. Keliaujančius po vieną suporuojame su kitu keliautoju.
Ar žygiai tinkami žygiuoti su vaikais?
Žygiai yra subalansuoti suaugusiems. Visgi neretai aktyvus vaikas (paauglys) nenusileidžia savo jėgomis nuo suaugusiųjų. Jei vaikas jau turi patirties kelionėse, mėgsta aktyviai leisti laiką mūsų žygiai bus įveikiami jau paaugusiam vaikui. Jei vaikas žygiuoja tik “verčiamas” tėvų – tai gali baigtis nepasisekusiomis atostogomis tiek tėvams tiek vaikams.
Man jau virš 60. Ar nesu per sena žygiams?
Mūsų žygiuose dalyvauja įvairaus amžiaus žygeiviai, todėl amžiaus limito nėra.
Ar galiu gyventi viena kambaryje?
Kiekvienu atveju reikėtų kreiptis į klientų aptarnavimo specialistę. Dalyje žygių tokios galimybės pasiūlyti negalime, nes yra ribotas miegamų vietų skaičius. Mūsų žygiai dažnai vyksta ne tipiniuose tinkliniuose viešbučiuose, bet vietinių vertinamuose svečių namuose ar kitose vietinių nakvynės vietose. Visgi turime žygių kur galite apsistoti kambaryje ir viena.
Esu vegetarė/veganė ir/ar turiu kitų mitybos poreikių. Ar gausiu man reikalingą maitinimą?
Stengiamės atsižvelgti į visus mitybos pageidavimus, tačiau kai kuriose atokiose vietose tai gali būti labai sunku užtikrinti.
Ar visada susidaro grupės. Kas būtų jei nesusidarytų grupės?
Žygių grupės dažniausiai susidaro gerokai iki išvykimo datos. Visgi negalime garantuoti, kad konkreti grupė įvyks. Jei matytume, kad grupė nesusidaro – sprendimą priimtume iš anksto ir nedelsiant.
Ar turiu pati nusipirkti lėktuvo bilietus?
Jums nereikia rūpintis skrydžių bilietais. Jums lieka tik nepavėluoti į oro uostą. Mes rūpinamės visais Jūsų skrydžio organizavimo klausimais ir rūpestingai juos tvarkome. Nuo konkurencingiausių oro linijų bilietų kainų paieškos iki sklandaus pervežimo iš oro uosto ir bilietų registravimo, pirkimo. Jei gyvenate užsienio šalyje esame pasirengę surasti skrydžius iš bet kurios pasaulio vietos.
Koks kelionės draudimas yra tinkamas? Ar užtenka turėti Europos Sveikatos Draudimo Kortelę (ESDK)?
ESDK – Europos Sveikatos Draudimo kortelė savo esme nėra draudimas. Tai yra dokumentas, kuris patvirtina, kad Jūs esate drausta privalomuoju sveikatos draudimu savo gimtoje šalyje. Šis dokumentas yra nemokamas ir jį verta turėti, bet jis jokiu būdu nėra sveikatos draudimas jei prireiktų Jums medicininių paslaugų užsienyje. Jūs esate laisva pasirinkti bet kurį paslaugos teikėją (draudiką), svarbu, kad draudimas galiotų visos kelionės metu ir apimtų reikiamas rizikas, įskaitant kelionės (žygio) kalnuose rizikas. Draudimas turi padengti nelaimingo atsitikimo, ligos ar mirties atveju patirtas išlaidas.
Nežinau kokių daiktų reikia žygyje. Ar galite patarti?
Mes Jums atsiųsime rekomeduojamų daiktų sąrašą. Taip pat mūsų partnerių parduotuvėse gausite nemažą nuolaidą.
ŽYGIO REZERVACIJA. SUTARTIS. MOKĖJIMAI.
Noriu rezervuoti vietą. Kaip tą galiu padaryti?
Į Jūsų užpildytą užklausą (formą) mes nedelsiant atsakysime elektroniniu laišku. Mes Jums išsiųsime organizuotos turistinės kelionės sutartį ir prašymą atlikti pirmąją įmoką. Iš Jūsų gavę apmokėjimą – informuosime apie gautą mokėjimą ir rezervuotą Jums vietą.
Sulaukiau prašymo sumokėti pirmą įmoką. Kaip viskas vyksta?
Maloniai prašome atlikti mokėjimą nurodytais įmonės rekvizitais. Jūs gausite patvirtinimą apie gautą Jūsų mokėjimą.
Noriu žygiuoti, bet šiuo metu iki nurodyto termino negaliu sumokėti visos kelionės kainos. Ar galime sutarti kitą atsiskaitymą terminą?
Maloniai prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo specialistę ir esant galimybėms mes pasistengsime pasiūlyti Jums tinkamą atsiskaitymą terminą.
Gavau kelionės sutartį. Ką daryti toliau?
Sutartyje pateikta detali kelionės informacija (skrydžiai, apgyvendinimas, maitinimas, nakvynės tipas ir kt.). Maloniai prašome susipažinti su organizuotos turistinės kelionės sutartimi. Sutartyje įrašykite savo kontaktinę informaciją. Įprastai atsiunčiame kvietimą pasirašyti sutartį su elektroniniu parašu. Jei keliautojas neturi smart ID, tuomet pasirašoma ranka.
Sutartis sudaroma elektroninėmis priemonėmis. Ką daryti jei nežinau kaip pasirašyti?
Sutartį pasirašyti pakanka turėti smart-ID. Jei naudojatės elektronine bankininkyste – Jums nesudėtingai pavyks pasirašyti sutartį. Jei visgi nepavyktų – bus galimybė sudaryti sutartį pasirašant ranka.
Sulaukiau prašymo atlikti likutinį mokėjimą. Kaip viskas vyksta?
Maloniai prašome atlikti mokėjimą nurodytais įmonės rekvizitais iki nurodyto termino. Likusi kelionės suma turi būti sumokėta ne vėliau kaip 30-60 dienų iki kelionės pradžios.
Kokios gali būti papildomos (nenumatytos) išlaidos?
Paprastai tai būna kavinės, suvenyrai, taip pat gali būti rekomenduojamos (bet neprivalomos) vietos organizatorių ekskursijos poilsio dienos metu.
Norite žygiuoti kartu?
Pateikite užklausą arba susisiekite
telefonu +37066192862